سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انتخاب دهم

حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در وبلاگ خود نوشت:اعترافات روز گذشته برخی از عوامل اغتشاشگر پایه های خیمه اصلاح طلبان را به لرزه انداخت و خانه عنکبوتی آنان را بر هم زد.

به گزارش ایرنا، حمید رسایی نوشت:دیروز دادگاه عوامل دست دوم و برخی از پیاده نظام های اغتشاشات اخیر برگزار شد. تلاش زیادی برای عدم برگزاری این دادگاه و جلوگیری از طرح اعترافات امثال ابطحی ، عطریانفر ، تاجبخش ، بهاری و ... بکار رفت اما نهایتا اتفاقی که باید می افتاد ، افتاد . بازتاب این اعترافات بیش از آن که در سطح رسانه های اصولگرایان و حتی رسانه های ضد انقلاب بازتاب داشته باشد ، پایه های خیمه اصلاح طلبان را به لرزه انداخت و خانه عنکبوتی آنها را بر هم زد.

وی می افزاید: اکنون سئوال مهم این است که آیا باید به بررسی عملکرد همین سطح از عوامل اغتشاش اکتفا کرد؟ آنچه مسلم است ، این که قطعا عوامل اصلی این اغتشاش باید به میز محاکمه کشانده شوند و پاسخگوی بیانیه ها ، سخنرانی ها ، نامه نگاری ها و ایماء و اشاره های خود باشند. من امثال بهزاد نبوی و تاج زاده و ابطحی را عوامل دست دوم این آشوب ها می دانم که بدون جلب رضایت برخی از شخصیت های سیاسی، هرگز جرأت پشتیبانی از چنین آشوب هایی را نداشتند. عوامل دست اول همان کسانی اند که حکم پدران معنوی برای این افراد را داشته اند. اما آیا آنها به پای میز سئوال و جواب کشیده می شوند؟

در ادامه مطلب رسایی آمده است: در این بین اما روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت که در ماه های اخیر بیش ازآن که در اندیشه مصلحت نظام باشد در اندیشه مصلحت جریان نفاق جدید است ، اعترافات ابطحی در خصوص هم قسم شدن هاشمی با خاتمی و موسوی را رد کرد و اعلام داشت : « این خبر (هم قسم شدن سه نفر) از اساس کذب محض است و معلوم نیست در چه شرایط و ملاحظاتی بیان شده است.»

رسایی تاکید می کند: مفهوم اطلاعیه روابط عمومی مجمع این است که پس دیگر اظهارات ابطحی در باره آقای هاشمی کذب محض نیست ! آنجا که ابطحی گفت : "با رای 40 میلیونی در انتخابات 22 خرداد می توانستیم از مقتدرترین و صاحب نام ترین کشورهای صاحب دمکراسی باشیم اما با رفتاری که از سوی آقایان موسوی، خاتمی و هاشمی رفسنجانی بوجود آمد، نهایتا مردم آسیب دیدند ... از آقای هاشمی رفسنجانی گلایه دارم که به دلیل انتقام گیری از آقای احمدی نژاد و رهبری، با موسوی هم صدایی کردند ... هاشمی رفسنجانی هم موضع گیری انتقام جویانه نسبت به احمدی نژاد داشت و هم نوعی مقاومت و انتقام در برابر رهبری .نامه هاشمی رفسنجانی به رهبری نشانگر همین موضوع است ".

وی در پایان با طرح سوالاتی از هاشمی رفسنجانی می پرسد: باید از آقای هاشمی رفسنجانی پرسید که اگر تکذیبه شما در باره اظهارات ابطحی را بپذیریم ، با نامه تهدید آمیزتان خطاب به رهبری چه کنیم ؟ با خطبه های نماز جمعه شما که مورد استقبال شبکه های ضد انقلاب قرار گرفت چه کنیم ؟ آیا آنها را هم تکذیب می کنید ؟! اگر اظهارات ابطحی در دادگاه را فقط با این دو موضع علنی شما مقایسه کنیم ، بی شک اظهارات دیگر شما شایسته تر به تکذیب هستند تا اظهارات آقای ابطحی ...



  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  یکشنبه 88/5/11ساعت  7:18 عصر  توسط چند طلبه و دانشجو 
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نیت شوم موسوی خوئینیها، خاتمی، مهدی هاشمی... از زبان فرمانده سپا
    سیر تا پیاز سفر شمال هاشمی هنگام مراسم تنفیذ و تحلیف
    بررسی شیوه جدید براندازی: 1. انقلاب گل رز در گرجستان
    توجیهات آبکی احمدی نژاد در مورد سه عزل
    چرایی انتقاد خبرگان از مواضع هاشمی نسبت به رهبری
    پناهیان: دوران تحمیل مسائل به رهبری گذشت
    باز هم استعفای یکی دیگر از دلسوزان احمدی نژاد
    ادامه انحرافات هاشمی و عدم حضور در مراسم تنفیذ
    پنجشنبه، دومین جلسه دادگاه متهمان آشوبها
    رسایی: بهزاد نبوی، تاجزاده وابطحی دست دومند؛پدران معنویشان رامحا
    رفتار جالب روزنامه های مختلف در قبال خبر دادگاه کودتا چیان
    چوپانی: تهمت نمایشی بودن دادگاه جرم است
    اعترافات متهمین به آشوب: هاشمی هم بود!
    توطئه اطرافیان احمدی نژاد
    انکار روز روشن
    [همه عناوین(238)]