سفارش تبلیغ
صبا ویژن
انتخاب دهم
خبرگزاری جمهوری اسلامی روز گذشته طی مقاله ای انتقاد اصولگرایان از انتصاب اسفندیار رحیم مشایی به سمت معاون اول رئیس جمهور را «جریان سازی گسترده» و «جنگ روانی» علیه رئیس جمهور خواند.
نویسنده این مقاله که به گمان خود به خوبی در جریان دستور صریح رهبری خطاب به احمدی نژاد درباره ضرورت عزل مشایی از پست معاون اولی و عدم به کارگیری او در دیگر معاونت های ریاست جمهوری بوده استناد و مخالفان اصولگرای انتصاب مشایی را به «بعضی برداشت ها و شنیده ها مبنی بر مخالفت رهبرمعظم انقلاب» دانسته و از منتقدان سوال کرده چه کسی را ولایتمدارتر از احمدی نژاد می شناسند؟ نویسنده در ادامه این مقاله با این استدلال که «مجموعه خدمات منتقدان اصولگرا به اندازه یک روز تلاش احمدی نژاد ارزش ندارد» پیش شرط انتقاد از رئیس جمهور را در آن دانسته که منتقدان البته عملاً اثبات کنند از احمدی نژاد ولایتمدارتر، مکتبی تر و دلسوزترند!! وی سپس بی آنکه کلمه ای درباره چگونگی سازگار بودن تمرد صریح احمدی نژاد از دستور رهبری درباره برکناری مشایی با ادعای ولایت پذیری بنویسد، انتقادها از احمدی نژاد را توطئه ای دارای «پشت صحنه» خوانده و هدف آن را «تضعیف مدیریت کلان نظام» عنوان کرده است.
متاسفانه روحیه «دفاع از همه چیز» و نادیده گرفتن امتناع آشکار رئیس جمهور از اجرای فرمان رهبری که نهایتاً منجر به انتشار علنی آن شد، در سراسر مقاله ایرنا موج می زند، نویسنده ایرنا در مقاله خود که ظاهراً به طور کاملاً تکلیفی نوشته شده انتقاد منتقدان را به هزار و یک قلم غرض و مرض نسبت می دهد اما درباره این موضوع که نافرمانی رئیس جمهور از رهبری و ارادت ورزیدن به کسی که انحراف او اظهرمن الشمس است چگونه با ادعای ولایت پذیری سازگار است به نحو معناداری سکوت می کند. انتظار اصولگرایان از مدیران ایرنا این است که وقتی نوبت به رهبری رسید تعلقات خود را کنار بگذارند چرا که ایرنا قبل از آنکه خبرگزاری دولت باشد مسلماً خبرگزاری نظام است.

  • کلمات کلیدی :
  • نوشته شده در  شنبه 88/5/3ساعت  7:55 عصر  توسط چند طلبه و دانشجو 
      نظرات دیگران()

    لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    نیت شوم موسوی خوئینیها، خاتمی، مهدی هاشمی... از زبان فرمانده سپا
    سیر تا پیاز سفر شمال هاشمی هنگام مراسم تنفیذ و تحلیف
    بررسی شیوه جدید براندازی: 1. انقلاب گل رز در گرجستان
    توجیهات آبکی احمدی نژاد در مورد سه عزل
    چرایی انتقاد خبرگان از مواضع هاشمی نسبت به رهبری
    پناهیان: دوران تحمیل مسائل به رهبری گذشت
    باز هم استعفای یکی دیگر از دلسوزان احمدی نژاد
    ادامه انحرافات هاشمی و عدم حضور در مراسم تنفیذ
    پنجشنبه، دومین جلسه دادگاه متهمان آشوبها
    رسایی: بهزاد نبوی، تاجزاده وابطحی دست دومند؛پدران معنویشان رامحا
    رفتار جالب روزنامه های مختلف در قبال خبر دادگاه کودتا چیان
    چوپانی: تهمت نمایشی بودن دادگاه جرم است
    اعترافات متهمین به آشوب: هاشمی هم بود!
    توطئه اطرافیان احمدی نژاد
    انکار روز روشن
    [همه عناوین(238)]