mp3 player شوکر

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 
درود بر شما
+ زنگام 
فروشگاه شارژ تلفن همراه را در وبلاگ خود رايگان راه اندازي کنيد.

به ميزاني که از وبلاگ شما شارژ فروخته شود مبلغ سود شما در حسابتان وارد ميگردد.
تنها بايد کد فروشگاه را داخل قالب وبلاگتان قرار دهيد...!

ثبت نام ويژه و رايگان براي مدت محدود
ثبت نام در: reg.zangam.com

براي اطلاعات بيشتر مي توانيد سوالات خود را به آدرس blog@zangam.com ارسال نماييد.

همچنين جهت کسب اطلاعات به آدرس سايت www.zangam.com قسمت فروش شارژ مراجعه نماييد.

+ طلبشجو 
چه جالب منم هم طلبه ام هم دانشجو دانشگاه پيام نور رشته کامپيوتر و حوزه علميه بلند مدت پايه ششم
از اينکه قم رو يه جورايي دور زدم احساس بدي ندارم
منتها يه وقت آقاي مقتدايي مارو دور نزنه دعا کن سال بعد بتونم بيام قم
از وبلاگت و نوشته هات ممنون
درکل خوبه

محمدعلي جعفري، فرمانده سپاه پاسداران ايران، گفت در درگيري هاي بعد از انتخابات در ايران در مجموع ?? نفر کشته شده اند که ?? نفر آنها از نيروهاي بسيج و نيروهاي مردمي با سابقه بسيجي بوده و ? نفرشان از "مخالفين و معارضين" بوده اند.

آقاي جعفري که روز شنبه ? شهريور در کنفرانس مطبوعاتي شرکت کرده بود، گفت: "در حوادث اخير ?? نفر از نيروهاي بسيج و حدود ? نفر از نيروهاي مردمي که بعضا سابقه بسيجي نيز داشتند، به شهادت رسيدند که نيروهاي مردمي در ترورهاي کور و نيروهاي بسيجي با اقدام از پيش تعيين شده به وسيله زير گرفتن با خودرو يا با پرتاب سنگ و اشياي مختلف به شهادت رسيدند. از مخالفين و معارضين نيز ? نفر کشته شدند که مقايسه اين آمار نشان مي‌دهد نيروهاي امنيتي و بسيج عليرغم گستردگي بالاي اين حوادث به خوبي متوجه حفظ جان مردم بودند."

اين در حالي است که کميته پيگيري حوادث بعد از انتخابات که ميرحسين موسوي و مهدي کروبي، نامزدهاي معترض به نتايج انتخابات، آن را تشکيل دادند، تعداد کشته شدگان حوادث بعد از انتخابات را دست کم ?? نفر اعلام کرده که اکثريت قريب به اتفاق آنها از مردم معترض به نتايج انتخابات بوده اند. بعضي گزارش هاي غيررسمي تعداد کشته شدگان را حتي بيش از اين تعداد ذکر کرده اند.

فرمانده سپاه پاسداران ايران همچنين درباره حمله به کوي دانشگاه تهران که بامداد دوشنبه ?? خرداد و دو روز بعد از انتخابات رياست جمهوري صورت گرفت، گفت: "بررسي‌هاي انجام شده از سوي حفاظت و اطلاعات سپاه نشان مي‌دهد که نيروهاي بسيجي در اين حادثه حضور نداشتند هر چند ممکن است تعداد کمي از بسيجيان که سازماندهي نشده بودند در اين قضيه وارد شده باشند ولي در بين نيروهاي لباس شخصي و خودسر به ندرت شاهد بسيجيان بوديم و عمده آنها لباس‌شخصي‌هايي بودند که ربطي به بسيج نداشتند."

آيت الله علي خامنه اي، رهبر ايران، روز چهارشنبه گذشته در ديدار با تعدادي از دانشجويان در مورد حمله به کوي دانشگاه گفت: "در حادثه کوي دانشگاه تخلفات بزرگي انجام شده که پرونده ويژه اي براي آن تشکيل شده تا مجرمان بدون توجه به وابستگي سازماني، به مجازات برسند."

آقاي جعفري گفت پرونده اي براي کساني که به کوي دانشگاه حمله کرده اند تشکيل شده و احتمال داده که تا پايان اين ماه (شهريور) دادگاه اين افراد تشکيل شود.

آقاي طلبه شما فكر ميكنين اين اراجيفي كه بافته حقيقت داره ما چشمامونو بستيم ولي شماها باز كنين اين خودش يه پا نيت شوم داره ميخواد با اين حرفاش نظامو خدشه دار كنه ميخواد ملت بلند شن

آيا واقعا قبول دارين كه 7 نفر آأم كشته شده تواين سه ماه واقعا كه